אופניים חשמליות יד 2

ברוב המקרים, מי שקונה זוג אופניים חשמליות – וב-2016 למשל נמכרו ברחבי המדינה כ-90,000 זוגות של אופניים בעלות מנוע –  מעדיף זוג אופניים שעוד לא עלה על הכביש ולא עבר ולו קילומטר אחד, והכל בו חדש ומבטיח.

אבל ככל שתחום האופניים החשמליות מתפתח באופן כללי, כך מתפתח גם השוק של אופניים חשמליות יד 2 – וטוב שכך, שכן גם לאופניים משומשות יתרונות משמעותיים רבים.

כמה אופניים חשמליות משומשות נמכרות בארץ?

עפ"י ההערכות מתוך סך כל האופניים החשמליות שנרכשות בישראל מדי יום, וכאמור מדובר בכמה מאות זוגות, כ-20% הן יד 2.

ידידותיות אמיתית לסביבה

כל זוגות האופניים החשמליות תורמים רבות לצמצום הפגיעה בסביבה (חלק משמעותי מזיהום האוויר ופליטת גזי החממה הוא תוצר של נסיעות במכוניות פרטיות, לרוב למרחקים שבהחלט ניתן לעבור בקלות ובמהירות גם עם אופניים בעלות מנוע).

יחד עם זאת, אופניים חשמליות יד שנייה מתאפיינות אפילו בעוד יותר ידידותיות לסביבה, בעיקר בזכות העובדה שהם מאפשרים את המשכיות השימוש בהם, ובמקרים מסוימים אפילו שימוש מחודש באופניים שאחרת היו מושלכים לאתר פסולת.

דגמים ייחודיים

האופניים החשמליות הן לא רק כלי רכב זול, כיפי ויעיל אלא גם דרך להביא את עצמנו לידי ביטוי – אופניים חשמליות יד2 מאפשרות לנו לרכב על דגמים ייחודיים, כולל כאלה שכבר אינם מיוצרים, ובכך להעצים את החוויה שטמונה בכל רכיבה.

הגנה אפקטיבית בפני גניבות

האופניים בעלות המנוע הן פריט שאהוב מאוד על גנבים רבים. אופניים חשמליות משומשות עלולות גם הן להיגנב, וכמובן שחשוב מאוד להשתמש באמצעי הגנה, אולם מדובר באופניים פחות מנקרות עיניים כך שהסיכון בכל מקרה קטן.

כמו כן אופניים יד 2 משדרות צניעות – ערך שאולי בימינו נחשב פחות מרשים, אבל הוא בהחלט ראוי ומכובד.

מחיר משתלם

באופן טבעי אופניים חשמליות יד שנייה מוצעות למכירה במחיר נמוך יותר, ולפעמים אפילו במידה משמעותית מאוד, ביחס דגמים חדשים.

בדרך זו ניתן ליהנות מכל היתרונות של רכיבה על אופניים ממונעות – הגעה מהירה ליעד, אפס זיעה, אפס פקקים, אפס בעיות חנייה, הנאה עצומה ועלות אפסית לכל ק"מ – מבלי להידרש להוצאה ראשונית גבוהה יחסית (וגם כן זולה יותר מקטנועים או מכוניות).

איך לקנות בחוכמה אופניים חשמליות יד 2?

אופניים חשמליות יד שנייה קונים אך ורק בחנות מסודרת ואמינה.

ראשית, בדרך זו תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שקיבלתם לידיכם זוג איכותי במצב מצוין – כלומר אופניים שעברו בדיקה מקיפה ובמידת הצורך גם טיפולים חיוניים, כך שהשלדה תקינה, הבלמים עובדים היטב ובאופן כללי מדובר על כלי רכב אמנם משומש אבל בהחלט כזה שישרת אתכם נאמנה למשך זמן רב.

עוד יתרון של קניית אופניים חשמליות משומשות בחנות מסודרת הוא האחריות שתקבלו על הקנייה, ועוד חשוב לזכור שקנייה מאדם פרטי עלולה לסבך אתכם אם אותן אופניים לא היו שייכות לו באופן חוקי אלא נגנבו.

סיכום: כדאי לבחון את האופציה

אם גם אתם רוצים להצטרף אל הרבים שכבר נהנים מרכיבה על אופניים בעלות מנוע, וכל היתרונות של האופניים המשומשות רלוונטיים עבורכם, ובפרט אם אתם רוצים ליהנות מזוג אופניים איכותי במחיר משתלם במיוחד – בהחלט כדאי לבחון את האופציה של אופניים חשמליות יד 2.

 

אופניים חשמליים יד 2

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *