מנשא לאופניים – למה צריך ואיזה מנשאים יש?

לא משנה אם יש ברשותך אופניים חשמליות או אופניים רגילות, סביר להניח שתצטרך לשנע את האופניים שלך ממקום למקום בזמן כלשהו. בהנחה שיש לך רכב פרטי, אתה תצטרך למצוא פיתרון טוב יותר מאשר לדחוס את האופניים לתא המטען או חס וחלילה למושב האחורי כשבתא המטען אין מספיק מקום. על מנת לשנע את האופניים ולהעמיס אותם לרכב בצורה בטוחה מבלי להתפשר על נוחות תצטרך מנשא לאופניים שנועד למטרה זו בדיוק.

למה צריך מנשא לאופניים?

נניח ואתה רוצה לצאת לטיול במסלול אופניים בטבע או לנסוע למשפחה בדרום ובכל זאת ליהנות מהיתרונות של האופנים שברשותך. תהיה חייב להעביר את האופניים בדרך כלשהי, אי אפשר לרכב מהבית עד היעד באופניים ולכן יש צורך בפתרונות שינוע. יהיו כאלו שיעבירו את האופניים באוטובוס או אולי יחברו את האופניים לגגון לרכב אך חשוב מאוד לשמור על הבטיחות ולכן גם גגון הוא לא הפיתרון המושלם כשאין לך מנשא לאופניים המתחבר לגגון לרכב. באמצעות מנשא לאופניים אתם שומרים על הבטיחות שלכם ומגבירים את הנוחות שלכם במהלך הנסיעה מבלי דאגות כלל וכלל לבטיחות האופניים, לגרימת נזק לרכב או חס וחלילה לנוסעים האחרים.

איזה מנשאי אופניים יש?

ישנם סוגים שונים של מנשאי אופניים וכל אחד בוחר בדרך כלל אין מה שהכי נוח לו לאחר בדיקה ומחקר. אלו הסוגים העיקריים של מנשאי האופניים שאולי יתאימו לכם.

  • מנשא אופניים לגג – מנשא אופניים זה מתחבר לגגון הרכב ומאפשר נשיאה של זוגות אופניים בגג. בצורה כזאת אפשר להעביר זוג אופניים אחד או יותר בנוחות. עם זאת, לפעמים זה טיפה גבוה ולא נוח להעמסה וגם במקרים מסוימים אי אפשר להיכנס לחניונים כשהאופניים מועמסות על הגג מפאת הגובה ולכן אנשים בוחרים את אחד מהמנשאים האחרים.
  • מנשא אופניים אחורי – מנשא אופניים זה נמצא בחלק האחורי של הרכב, בדרך כלל מתחבר לתא המטען. גם מתקן זה יכול לשאת זוג אופניים אחד או יותר והוא נוח מאוד להעמסה ולפריקה. מדובר על מנשא נוח ובטיחותי שבדרך כלל עונה על הצרכים.
  • מנשא אופניים לוו גרירה – אם כבר מחובר וו גרירה לרכב שלך ואתה מעוניין להוסיף מנשא אופניים לרכב זה כנראה הפיתרון הטוב ביותר עבורך. מנשא אופניים שמתחבר לוו גרירה ניתן לפירוק כשלא משתמשים בו והוא ייעודי לאנשים שיש להם כבר וו גרירה ובכך יש חיסכון כספי בנוסף לשיפור בנוחות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *